Kategorie

Informacja

Promocje

Step-freak


Step - Krok A

Step - Krok A

Step należy do ćwiczeń często wykonywanych przez kobiety. Jest sportem rodzaju fitness, popularnym i modnym w dzisiejszych czasach. Step– Krok A, przypomina swoim ćwiczeniem literę A, stąd nazwa ćwiczenia.
Czytaj dalej
Step - Krok podstawowy

Step - Krok podstawowy

W ćwiczeniu o nazwie „Step- krok podstawowy” uczestniczą przede wszystkim biodra i pośladki, a także nogi, łydki, uda i brzuch. Wyrabiają się przede wszystkim górne mięśnie brzucha.
Czytaj dalej
Step - Krok podstawowy z przytupem

Step - Krok podstawowy z przytupem

Ćwiczenie o nazwie step - krok podstawowy z przytupem jest ćwiczeniem idealnym w którym biorą udział mięśnie zaangażowane bioder i pośladków. To idealne ćwiczenie na nogi czyli łydki i uda oraz podudzie. Jest to ćwiczenie zbliżone do kroku podstawowego, lecz różni się w momencie dostawiania drugiej nogi.
Czytaj dalej
Step - przejście przez środek - krok dostawny

Step - przejście przez środek - krok dostawny

Mięśnie zaangażowane w ćwiczenie to mięśnie bioder oraz pośladków, ujędrniając je oraz odpowiednio napinając. Działa także na nogi w miejscu łydki, uda oraz podudzia. Kształtuje też mięśnie brzucha odpowiednio górne, dolne oraz skośne.
Czytaj dalej
Step - Krok I

Step - Krok I

Step krok I to ćwiczenie połączone z podskokami
Czytaj dalej
Step- Krok V

Step- Krok V

Step - nazwa „Krok V” pochodzi od ruchu jaki wykonujemy nogami w trakcie ćwiczenia.
Czytaj dalej
Step - Pajac

Step - Pajac

Faza ruchu to wykonywanie poskoku podczas którego rozstawia się nogi na szerokość ramienia. W tym samym momencie unosi się ręce do góry i łączy się je razem. Taką samą czynność wykonujemy łącząc w podskoku stopu, a ręce luźno.
Czytaj dalej
Step- potrójne kopnięcie- tzw. Repeater

Step- potrójne kopnięcie- tzw. Repeater

Słowo repeater oznacza kopnięcie potrójne, które jest wykorzystywane podczas ćwiczenia. Ćwiczenie składa się z ośmiu etapów.
Czytaj dalej
Skłony boczne z piłką fitness

Skłony boczne z piłką fitness

Ćwiczenie to pozwoli nam wzmocnić mięśnie skośne brzucha.
Czytaj dalej