Kategorie

Informacja

Promocje

Dwugłowy (biceps)


Uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”

Uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”

Ćwiczenie nad bicepsami to jedna z najbardziej popularnych grup ćwiczeń. Najchętniej sięgają po tego rodzaju ćwiczenia mężczyźni. Ich wykonywanie jest często monotonne. Należy więc szukać alternatywy dla monotonni. Między innymi jedno z tych ćwiczeń to uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”. Jest to ćwiczenie w czasie, którego pracują przede wszystkim mięśnie ramienne i bicepsy.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej

Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej

Ćwiczenie przedramion wpływa na naszą późniejszą zdolność do wykonywania trudniejszych ćwiczeń. Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej to jedno z efektywnych ćwiczeń przedramion i bicepsów.
Czytaj dalej
Uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku” jedną ręką

Uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku” jedną ręką

Praca nad bicepsami jest podczas treningu bardzo ważna dlatego też ludzie przywiązują bardzo dużą wagę do tych ćwiczeń, które gwarantują nam odpowiednią pracę bicepsów. Warto ćwiczyć osobno każdą rękę gdyż dzięki temu lepiej kontrolujemy ich rozwój. Taką możliwość daje nam uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku” jedną ręką. Jest to ćwiczenie bardzo wymagające jednak dające naprawdę dobre efekty w postaci coraz silniejszych bicepsów.
Czytaj dalej
Uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku”

Uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku”

Liczba ćwiczeń, które wzmacniają nasze bicepsy jest bardzo duża. Dzięki temu każdy może wybrać dla siebie najbardziej odpowiednie ćwiczenie. Jednym z tych podczas, których ćwiczymy nasz biceps oraz mięsień ramienny jest uginanie ramion linką wyciągu na „modlitewniku”. Ćwiczenie to jest bardzo podobne do ćwiczenia ze sztangą jednak jego skuteczność jest większa jednak również trudność wykonania także zdecydowanie wyższa.
Czytaj dalej
Uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Dzięki temu ćwiczeniu nasze bicepsy będą pracować wydajniej niż przy użyciu sztangi, gdyż nie będą one odpoczywać przy najwyższym punkcie.
Czytaj dalej
Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Jest to odmiana uginania ramion linką wyciągu stojąc podchwytem, w której uginamy ramiona osobno, przez co możemy dobierać sobie różne obciążenie i równoważyć różnice w wielkości bicepsów jeśli takowe posiadamy.
Czytaj dalej
Toczenie piłki

Toczenie piłki

Jest to ćwiczenie, które jest świetną alternatywą dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą ćwiczyć bicepsów poprzez zwykłe hantle. Jest ono dodatkowo na tyle ciekawym ćwiczeniem, że oprócz bicepsów wzmacniają się nam również mięśnie brzucha a także rdzeń i barki.
Czytaj dalej