Kategorie

Informacja

Promocje

Brzuch


Wymach skośny z linką wyciągu dół - góra

Wymach skośny z linką wyciągu dół - góra

Odmiana wymachu skośnego wykorzystująca wyciąg dolny.
Czytaj dalej
Wymach boczny z linką wyciągu

Wymach boczny z linką wyciągu

Dobre ćwiczenie dla talii, wykorzystujące boczne mięśnie brzucha.
Czytaj dalej
Skłony tułowia z linką wyciągu w pozycji klęczącej

Skłony tułowia z linką wyciągu w pozycji klęczącej

Jest to ćwiczenie skierowane do osób, które początki na siłowni mają już za sobą, wiedzą w jaki sposób ćwiczyć konkretne partie mięśni oraz jak prawidłowo rozwijać swoje mięśnie znajdujące się przy rdzeniu kręgowym.
Czytaj dalej
Unoszenie wyprostowanych nóg z linką wyciągu na leżąco

Unoszenie wyprostowanych nóg z linką wyciągu na leżąco

Pod wieloma względami ćwiczenie jest podobne do zwykłego unoszenia nóg. Trudność polega jednak na tym, aby podczas unoszenia nogi pozostawały wyprostowane, a nie zgięte. Dzięki takiej kombinacji podczas ćwiczenia aktywnie pracują mięśnie brzucha, które są nie tylko napinane ale także rozciągane.
Czytaj dalej
Unoszenie nóg z linką wyciągu na leżąco

Unoszenie nóg z linką wyciągu na leżąco

Unoszenie nóg z linką wyciągu na leżąco może być dość interesującą alternatywą dla tradycyjnych ćwiczeń. Dzięki niemu można przełamać pewną rutynę, która jest związana z wykonywaniem tradycyjnych i często dość nudnych ćwiczeń. Największą zaletą tego ćwiczenia jest fakt, że przez cały czas jego wykonywania mięśnie są nieustannie napięte.
Czytaj dalej
Brzuszki na piłce gimnastycznej z linką wyciągu

Brzuszki na piłce gimnastycznej z linką wyciągu

Bardzo dobre ćwiczenie wykorzystujące zarówno piłkę jak i obciążenie do efektywniejszej pracy naszych mięśni brzucha.
Czytaj dalej
Ślimak na piłce

Ślimak na piłce

Ślimak na piłce Ślimak na piłce to jedno z tych ćwiczeń, które równocześnie kształtują nasze mięśnie jak i trenują naszą równowagę . Wykonywanie tego ćwiczenia poprawnie pomaga nam w kształtowaniu mięśni brzucha. Dotyczy to zarówno mięśni dolnych i górnych brzucha. Tak więc wszystkie partie w tym ćwiczeniu pracują i się wzmacniają.
Czytaj dalej
Wzmacniamy skośne mięśnie brzucha - ćwiczenie z piłką fitness

Wzmacniamy skośne mięśnie brzucha - ćwiczenie z piłką fitness

Ćwiczenie to przypomina w dużej mierze zwykłe brzuszki, ale zamiast twardego podłoża wykorzystujemy miękką piłkę fitness co daje nam ogromne możliwości jeśli chodzi o trening.
Czytaj dalej
Wznosy nóg z przerzutem piłki nad głową

Wznosy nóg z przerzutem piłki nad głową

Jedno z najlepszych ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Jest ono dość wyczerpujące dlatego nie powinno być stosowane codziennie.
Czytaj dalej