Kategorie

Informacja

Promocje

Przedramię


Uginanie ramion ze sztangą nachwytem na „modlitewniku”

Uginanie ramion ze sztangą nachwytem na „modlitewniku”

Ćwiczenie angażuje do pracy mięśnie główne ramion, w tym przede wszystkim mięsień ramienny, a także dwugłowy tzw. biceps. Do wykonania ćwiczenia niezbędny są: gryf, obciążenia oraz modlitewnik.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z hantlami na „modlitewniku” w pozycji leżącej

Uginanie ramion z hantlami na „modlitewniku” w pozycji leżącej

Ćwiczenie jest polecane jako końcowe ćwiczenie, służące wzrostowi bicepsu. Pozwala ono na skuteczne zwiększenie siły przedramion i mięśni dwugłowych. Należy rozpocząć od ćwiczeń z małym obciążeniem, a w miarę uzyskiwania silniejszych przedramion można stopniowo zwiększać ciężar obciążenia.
Czytaj dalej
Uginanie ramion ze sztangą nachwytem w pozycji stojącej

Uginanie ramion ze sztangą nachwytem w pozycji stojącej

Do wykonania ćwiczenia, podobnie jak przy niemal wszystkich ćwiczeniach ze sztangą, potrzebny jest gryf, oraz obciążenia. Eksperci od ćwiczeń polecają, aby wykonywać uginanie ramion ze sztangą nachwytem w pozycji stojącej, jako ćwiczenie kończące serię na biceps. Ćwiczenie jest bardzo obciążające dla mięśnia dwugłowego gdyby było wykonywane, jako pierwsze to zwyczajnie nie wystarczyłoby nam siły na inne ćwiczenia.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków w nadchwycie z hantlami

Uginanie nadgarstków w nadchwycie z hantlami

Ćwiczenia z hantlami to najbardziej popularna grupa ćwiczeń, po które sięga bardzo wielu ludzi, którzy chcą wyćwiczyć swój biceps. Ćwiczeniem ciekawym i popularnym jest również uginanie nadgarstków w nadchwycie z hantlami. Zasadniczo uginanie nadgarstków w nadchwycie z hantlami to ćwiczenie dość monotonne jednak warto po nie sięgać jeśli chcemy ćwiczyć biceps.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków w nadchwycie ze sztangą

Uginanie nadgarstków w nadchwycie ze sztangą

Liczba ćwiczeń w których wzmacniamy swoje przedramiona jest bardzo liczna. I mimo, że wielu je lekceważy to naprawdę warto w ten sposób ćwiczyć, gdyż jest to solidna podbudowa pod inne ćwiczenia bardziej skomplikowane, w których będziemy pracować nad innymi mięśniami. Takim ćwiczeniem dotyczącym przedramion jest uginanie nadgarstków w nadchwycie ze sztangą.
Czytaj dalej