Kategorie

Informacja

Promocje

Przedramię


Uginanie nadgarstków w nachwycie z linką wyciągu

Uginanie nadgarstków w nachwycie z linką wyciągu

Ćwiczenie to doskonale się sprawdza jeśli chcemy wzmocnić swoje nadgarstki przez treningiem bicepsów.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z hantlami uchwytem „młotkowym”

Uginanie ramion z hantlami uchwytem „młotkowym”

Podczas tego ćwiczenia podnosimy hantle w taki sposób jakbyśmy uderzali młotkiem. Jest to ćwiczenie popularne, które gdy wykonane jest prawidłowo świetnie rozbudowuje nasze mięśnie.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”

Uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”

Ćwiczenie nad bicepsami to jedna z najbardziej popularnych grup ćwiczeń. Najchętniej sięgają po tego rodzaju ćwiczenia mężczyźni. Ich wykonywanie jest często monotonne. Należy więc szukać alternatywy dla monotonni. Między innymi jedno z tych ćwiczeń to uginanie ramion z linką nachwytem na „modlitewniku”. Jest to ćwiczenie w czasie, którego pracują przede wszystkim mięśnie ramienne i bicepsy.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej

Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej

Ćwiczenie przedramion wpływa na naszą późniejszą zdolność do wykonywania trudniejszych ćwiczeń. Uginanie ramion z linką nachwytem w pozycji stojącej to jedno z efektywnych ćwiczeń przedramion i bicepsów.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie

Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie

Jest to ćwiczenie, które przede wszystkim docenią osoby, skupione na ćwiczeniu swoich bicepsów. Jest to bowiem ćwiczenie, które wzmacnia mięśnie nadgarstków, dobrze wyćwiczone nadgarstki są stabilniejsze i silniejsze, co pomaga nam ćwiczyć biceps lepiej i efektywniej.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków w podchwycie z hantlami

Uginanie nadgarstków w podchwycie z hantlami

Jest to ćwiczenie dla osób, dla których ważne są odpowiednio mocne nadgarstki. Dlatego też liczba ćwiczeń wzmacniających swoje nadgarstki jest bardzo duża. Uginanie nadgarstków w podchwycie z hantlami jest to jedno z tych ćwiczeń gdy zginacz nadgarstka wyjątkowo mocno pracuje.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków w podchwycie z linką wyciągu

Uginanie nadgarstków w podchwycie z linką wyciągu

Kolejne z ćwiczeń na przedramię z wykorzystaniem linki wyciągu.
Czytaj dalej
Uginanie nadgarstków w podchwycie ze sztangą

Uginanie nadgarstków w podchwycie ze sztangą

Jeśli chcesz mieć silne ramiona to to ćwiczenie powinno być dla Ciebie podstawą.
Czytaj dalej