Kategorie

Informacja

Promocje

Plecy


Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg na jednej nodze to zaawansowana odmiana martwego ciągu, dlatego przed jego wykonaniem należy dobrze opanować technikę klasycznego martwego ciągu, aby nie nabawić się kontuzji.
Czytaj dalej
Martwy ciąg z hantlem

Martwy ciąg z hantlem

Martwy ciąg jest podstawowym ćwiczeniem kulturystycznym. Osoby, które będą wykonywać po raz pierwszy to ćwiczenie proszone są o małe obciążenie. Martwy ciąg bardzo dobrze rozwija mięśnie pleców.
Czytaj dalej
Martwy ciąg z hantlami na prostych nogach

Martwy ciąg z hantlami na prostych nogach

Idealne ćwiczenie do ćwiczenia mięśni grzbietu.
Czytaj dalej
Martwy ciąg ze sztangą na prostych nogach

Martwy ciąg ze sztangą na prostych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych, którzy mięśnie grzbietu mają już odpowiednio rozbudowane. Ćwiczenie nie jest polecane początkującym na siłowni.
Czytaj dalej
Martwy ciąg ze sztangą

Martwy ciąg ze sztangą

Najbardziej podstawowe złożone ćwiczenie na kształtowanie mięśni grzbietu.
Czytaj dalej
Wznoszenie barków z wyciągiem dolnym

Wznoszenie barków z wyciągiem dolnym

Barki oraz mięśnie kapturowe po systematycznych ćwiczeniach tego typu stają się bardzo mocno uwydatnione.
Czytaj dalej
Unoszenie tułowia z opadu

Unoszenie tułowia z opadu

Popularne ćwiczenie w szczególności u kobiet i osób mających problemy z kręgosłupem, gdyż wzmacnia ono prostowniki grzbietu i pośladki. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebować będziemy jednak odpowiedniej maszyny dostępnych na profesjonalnych siłowniach.
Czytaj dalej
Skłony ze sztangą na karku - ugięte nogi

Skłony ze sztangą na karku - ugięte nogi

Odmiana skłonów ze sztangą na karku, która bardziej izoluje mięśnie pleców - prostowniki grzbietu, aniżeli mięśnie nóg.
Czytaj dalej
Ściąganie drążka wyciągu górnego w szerokim nachwycie przed sobą

Ściąganie drążka wyciągu górnego w szerokim nachwycie przed sobą

W głównej mierze prawidłowo wykonywane ćwiczenie pomaga nam rozbudować najszerszy mięsień grzbietu. Wspomagane są także mięśnie pleców takie jak obły mniejszy i większy a także podgrzebieniowy.
Czytaj dalej
Ściąganie drążka wyciągu górnego w chwycie neutralnym naprzemiennie

Ściąganie drążka wyciągu górnego w chwycie neutralnym naprzemiennie

Jest to rewelacyjne uzupełnienie ćwiczeń polegających na ściąganiu linki wyciągu górnego. Pozwala na pracę nad mięśniem grzbietu- najszerszym, mniejszym i większym oraz obłym.
Czytaj dalej
Ściąganie drążka wyciągu górnego w chwycie neutralnym

Ściąganie drążka wyciągu górnego w chwycie neutralnym

Ćwiczenie pozwala na rzeźbienie linii pleców, na rozciąganie oraz zbudowanie mocnych pleców. Jest to męskie ćwiczenie w siłowni, z którego powinien korzystać każdy, komu zależy na wyrzeźbieniu swojego ciała, zwłaszcza ustabilizowaniu pleców.
Czytaj dalej
Przyciąganie linki wyciągu jedną ręka na siedząco

Przyciąganie linki wyciągu jedną ręka na siedząco

Ćwiczenie idealne nadające się do wyćwiczenia prostej postawy.
Czytaj dalej
Przyciąganie linki górnego wyciągu na siedząco

Przyciąganie linki górnego wyciągu na siedząco

Ćwiczenie kształtujące mięśnie pleców oraz korygujące postawę.
Czytaj dalej
Przyciąganie linki dolnego wyciągu na siedząco

Przyciąganie linki dolnego wyciągu na siedząco

Ćwiczenia wzmacniające mięsnie kręgosłupa oraz korygujące postawę.
Czytaj dalej