Kategorie

Informacja

Promocje

Klatka piersiowa


Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół

Ćwiczenie jest przeznaczone dla kształtowania mięśni klatki piersiowej, mięśni naramiennych oraz mięśni ramion. Ćwiczenie można będzie wykonywać, pod warunkiem że dysponuje się atlasem lub ławką do ćwiczeń oraz hantelkami. Ma ono za zadanie kształtować dolne partie mięśni klatki piersiowej przy użyciu hantli, lub sztangi. Ćwiczenie bardzo korzystnie wpływa na kształtowanie mięśni barków i ramion.
Czytaj dalej
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół

Ćwiczenie zostało ukierunkowane na stymulację mięśni klatki piersiowej, mięśni naramiennych, oraz ramion. Doskonała kombinacja mięśni, na które działa się w tym ćwiczeniu sprawia, że jest ono bardzo efektowne i w dość krótkim czasie przynosi efekty w postaci dużej muskulatury.
Czytaj dalej
Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę

Jest to ćwiczenie z serii tych, które wzmacniają mięśnie klatki piersiowej, mięśnie naramienne oraz biceps. Ćwiczenie jest uznawane za jedno z najbardziej podstawowych, jeżeli chodzi o modelowanie górnych partii mięśni klatki piersiowej. Tutaj wykorzystuje się nie sztangę, lecz hantle. Efekt jest wyraźnie widoczny już po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń. Rozbudowa i dbanie o kondycję mięśni klatki piersiowej korzystnie wpływa także na mięśnie barku, oraz ramion.
Czytaj dalej
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę

Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających górne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu sztangi.
Czytaj dalej
Wyciskanie hantli na ławce poziomej

Wyciskanie hantli na ławce poziomej

Wyciskanie hantli na ławce poziomej jest uznawane za jedno z najbardziej podstawowych ćwiczeń, które mają służyć rzeźbieniu mięśni klatki piersiowej. Przy czym tutaj wykorzystuje się nie sztangę do ćwiczeń, lecz hantle.
Czytaj dalej
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej

Ten rodzaj ćwiczenia pozwala na stymulowanie mięśni klatki piersiowej, mięśni naramiennych oraz mięśni ramion. Jest to jedno z najbardziej podstawowych ćwiczeń na klatkę piersiową. W przypadku wyciskania sztangi na ławce poziomej można się spotkać z wieloma różnymi urządzeniami, dzięki którym można efektywnie wykonywać to ćwiczenie.
Czytaj dalej
Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w górę

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w górę

Do wykonywania tego ćwiczenia potrzebować będziemy ławki, kettelbella oraz hantli. Dość proste ćwiczenie fizyczne, przede wszystkim na rozciąganie oraz budowę klatki piersiowej. Dzięki niemu możemy zbudować górne partie klatki piersiowej. Dodatkowo zaangażowane w to ćwiczenie są nasze mięśnie stabilizujące.
Czytaj dalej
Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w dół

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w dół

Do wykonywania tego ćwiczenia potrzebne będą nam ławka, hantle, oraz kettelbell. Bardzo prosta wersja rozpiętek. Jego atutem jest to, że rozwija w doskonały sposób wewnętrzne oraz zewnętrzne partie klatki piersiowej. Oprócz tego rozciąga nasze ciała, a także buduje i rozwija wiele mięśni klatki piersiowej, w największym stopniu jej dolne partie.
Czytaj dalej
Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej

Rozpiętki z hantlami na ławce poziomej

Do wykonywania tego ćwiczenia potrzebne będą nam ławka, hantle. Jest to najbardziej standardowa wersja rozpiętek jaka tylko może być. Rozwija ona jednak w doskonały sposób wewnętrzne, oraz zewnętrze partie naszej klatki piersiowej. Dzięki temu ćwiczeniu możemy w szybkim tempie się rozciągnąć, a także budować, oraz rozwijać mięśnie klatki piersiowej.
Czytaj dalej
Skłony boczne z linkami wyciągu

Skłony boczne z linkami wyciągu

Kolejne z ćwiczeń nad budową mięśni bocznych brzucha, wykorzystujące wyciąg. Ćwiczenie dobrze izoluje mięśnie brzucha.
Czytaj dalej
Wyciskanie rąk w poziomie na atlasie na siedząco

Wyciskanie rąk w poziomie na atlasie na siedząco

Ćwiczenie skutecznie pozwala na budowanie naszej klatki piersiowej, jednocześnie wspomagając nasze barki, oraz nasze ramiona. Jest to bardzo skuteczne ćwiczenie, rozciągające mięśnie klatki piersiowej.
Czytaj dalej
Wyciskanie linek w poziomie na siedząco

Wyciskanie linek w poziomie na siedząco

Ćwiczenie stanowi jedną z wariacji wyciskania linek. Skupione jest ono na rozbudowaniu naszej klatki piersiowej, ale pozwala także utrzymać w bardzo dobrej kondycji mięśnie barków oraz ramion.
Czytaj dalej
Rozpiętki z linkami na stojąco

Rozpiętki z linkami na stojąco

Jest to bardzo prosta wariacja rozpiętek, która polega na ćwiczeniu z linkami w pozycji stojącej. Dzięki temu idealnie rozwiną się nasze dolne partie mięśni klatki piersiowej.
Czytaj dalej
Wyciskanie linek wyciągu dolnego na ławce poziomej

Wyciskanie linek wyciągu dolnego na ławce poziomej

Podobnie, jak inne ćwiczenia z wyciskaniem sztangi, także to pozwala na kształtowanie mięśni klatki piersiowej, przy jednoczesnym wzmacnianiu mięśni barków, oraz ramion.
Czytaj dalej
Rozciąganie linki wyciągu dolnego pionowo w bok w opadzie

Rozciąganie linki wyciągu dolnego pionowo w bok w opadzie

Ćwiczenie jest bardzo podobne do rozpiętek w opadzie, lecz różni się tylko zamianą hantli na linki wyciągu dolnego. Przez to ćwiczenie fizyczne daje nam więcej korzyści, jest niezwykle siłowe. Wzmocni mięśnie naszych barków, a także nóg, oraz pleców. Przy okazji będziemy mogli rozszerzyć własne ramiona.
Czytaj dalej
Rozpiętki z linkami na siedząco

Rozpiętki z linkami na siedząco

Ćwiczenie to pozwoli Ci rozciągnąć, zbudować i rozwinąć mięśnie klatki piersiowej.
Czytaj dalej
Rozpiętki w siadzie na atlasie (motylek)

Rozpiętki w siadzie na atlasie (motylek)

Jest to ćwiczenie mniej zaawansowane niż ćwiczenie z hantlami, czy też linkami. Dużą zaletą jest jednak to, że w świetny sposób nas ono rozciąga, a także buduje oraz rozwija mięśnie klatki piersiowej. Bardzo polecane jest ono w połączeniu z innymi ćwiczeniami izolowanymi.
Czytaj dalej
Rozpiętki z linkami na ławce skośnej głową w dół

Rozpiętki z linkami na ławce skośnej głową w dół

Ćwiczenie to jest pewnego rodzaju odmianą rozpiętek z hantlami na ławce skośnej z głową w dół, lecz hantle zastąpione są linkami. Dzięki niemu odpowiednio się rozciągniemy przed ważnymi zawodami, a także zbudujemy i rozwiniemy mięśnie klatki piersiowej.
Czytaj dalej