Kategorie

Informacja

Promocje

Pilates


Brzuszki odwrotne z piłką

Brzuszki odwrotne z piłką

Ćwiczenie zorientowane na trening dolnych partii mięśnia prostego brzucha.
Czytaj dalej
Brzuszki odwrotne z uniesieniem barków na piłce

Brzuszki odwrotne z uniesieniem barków na piłce

Ćwiczenie zorientowane na dolne partie mięśni prostych brzucha, lecz wykorzystujące przy tym mięśnie skośne brzucha czy pośladkowe.
Czytaj dalej
Brzuszki skośne na piłce

Brzuszki skośne na piłce

Bardzo dobre ćwiczenie trenujące nasze mięśnie proste i skośne brzucha.
Czytaj dalej
Brzuszki w ułożeniu bokiem na piłce

Brzuszki w ułożeniu bokiem na piłce

Wymagające ćwiczenie mocno wzmacniające naszą talię i rdzeń.
Czytaj dalej
Brzuszki podstawowe na piłce

Brzuszki podstawowe na piłce

Podstawowa wersja brzuszków z wykorzystaniem piłki.
Czytaj dalej
Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie, któro można wykonywać na zakończenie każdego treningu. Dzięki piłce zapewnimy naszym mięśniom najlepsze rozciągnięcie
Czytaj dalej
Ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion. Stretching z piłką

Ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion. Stretching z piłką

Dobre ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion - biceps, triceps, naramienne.
Czytaj dalej
Ćwiczenie rozciągające mięśnie wewnętrzne ud. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie rozciągające mięśnie wewnętrzne ud. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie przede wszystkim rozciąga nam mięśnie przywodzicieli ud, który używamy w codziennych czynnościach typu siadanie, wstawanie itp.
Czytaj dalej
Deska na piłce z naprzemiennym uginaniem kolan

Deska na piłce z naprzemiennym uginaniem kolan

Dość trudne ćwiczenie wymagające sprawnych mięśnie brzucha, dzięki któremu ćwiczymy rdzeń kręgosłupa oraz mięśnie skośne brzucha
Czytaj dalej
Francuskie wyciskanie w leżeniu na piłce

Francuskie wyciskanie w leżeniu na piłce

Wyciskanie francuskie na piłce jest ćwiczeniem złożonym dzięki wykorzystaniu piłki, gdyż wzmacnia ono nie tylko nasze mięśnie trójgłowe, ale i klatkę piersiową, mięśnie brzucha czy rdzeń.
Czytaj dalej
Kołysanie biodrami w siadzie na piłce fitness

Kołysanie biodrami w siadzie na piłce fitness

Ćwiczenie pobudza mobilność naszego ciała oraz ogólną koordynację.
Czytaj dalej
Mostek izometryczny z uniesieniem jednej nogi na piłce

Mostek izometryczny z uniesieniem jednej nogi na piłce

Ćwiczenia izometryczne są stosowane przede wszystkim przy rehabilitacji, gdyż pobudzają one mięśnie do ćwiczeń przy minimalnym ich ruchu, dzięki napinaniu mięśnia bez zmiany długości jego włókien.
Czytaj dalej
Mostek na piłce gimnastycznej

Mostek na piłce gimnastycznej

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną mają przewagę nad ćwiczeniami na ławce gdyż angażują one prócz ćwiczonych mięśni, mięśnie tułowia.
Czytaj dalej
Mostek na piłce z podniesieniem jednej nogi

Mostek na piłce z podniesieniem jednej nogi

Wymagające ćwiczenie, któro kształtuje dużą grupę naszych mięśni.
Czytaj dalej
Mostek na piłce z przenoszeniem ramion

Mostek na piłce z przenoszeniem ramion

Ćwiczenie wykorzystuje mięśnie stabilizujące naszą sylwetkę, mięśnie skośne brzucha jak i czworoboczne ramion, wzmacniając odcinek szyjny kręgosłupa. Polecane tym, którzy chcą zwiększyć swoją siłę rotacyjną barków.
Czytaj dalej
Mostek na piłce z ugięciem kolan

Mostek na piłce z ugięciem kolan

Bardzo dobre, łatwe ćwiczenie poprawiające koordynacje ruchową.
Czytaj dalej
Napinanie mięśni pośladków oraz wewnętrznych ud z użyciem piłki fitness

Napinanie mięśni pośladków oraz wewnętrznych ud z użyciem piłki fitness

Jeśli chcesz wzmocnić swoje wewnętrzne mięśnie ud to ćwiczenie jest dla Ciebie.
Czytaj dalej
Ślimak na piłce

Ślimak na piłce

Ślimak na piłce Ślimak na piłce to jedno z tych ćwiczeń, które równocześnie kształtują nasze mięśnie jak i trenują naszą równowagę . Wykonywanie tego ćwiczenia poprawnie pomaga nam w kształtowaniu mięśni brzucha. Dotyczy to zarówno mięśni dolnych i górnych brzucha. Tak więc wszystkie partie w tym ćwiczeniu pracują i się wzmacniają.
Czytaj dalej
Toczenie piłki fitness w pozycji Plie

Toczenie piłki fitness w pozycji Plie

Podczas wykonywania tego ćwiczenia pracują nam mięśnie brzucha dolne i skośne a również pośladki i mięśnie ud. Rozwój naszego ciała jest w tym ćwiczeniu spory, dlatego warto regularnie wykonywać to ćwiczenie.
Czytaj dalej
Toczenie piłki na siedząco

Toczenie piłki na siedząco

Ćwiczenie to tak jak inne ćwiczenia z piłką jest bardzo popularne przede wszystkim dlatego, że jego prawidłowe wykonanie gwarantuje bardzo dobrą pracę wielu partii mięśni. Toczenie piłki na siedząco jeśli jest wykonane odpowiednio gwarantuje nam rozwój zarówno mięśni brzucha dolnych górnych i skośny jak i też mięśni pleców od góry do dołu.
Czytaj dalej