Kategorie

Informacja

Promocje

Rozgrzewka


Przysiady standardowe

Przysiady standardowe

Ćwiczenia te wzmacniają takie mięśnie jak uda, pośladki oraz biodra.
Czytaj dalej
Unoszenie tułowia na ławce skośnej z hantlami

Unoszenie tułowia na ławce skośnej z hantlami

Ćwiczenie wykonuje się przy użyciu hantli oraz ławki do ćwiczeń. Ćwiczenie staje się tym bardziej efektywne i daje bardziej widoczne rezultaty, jeżeli stopniowo zwiększać będziemy obciążenie.
Czytaj dalej
Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco

Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco

Do wykonywania tego ćwiczenia nie potrzebujemy żadnego specjalistycznego sprzętu. Można je wykonywać bez większych problemów we własnym domu. Jest to doskonałe ćwiczenia na rozgrzewkę.
Czytaj dalej
Rozciąganie mięśni bicepsu w drzwiach

Rozciąganie mięśni bicepsu w drzwiach

Do wykonywania tego ćwiczenia nie potrzebujemy żadnego specjalistycznego sprzętu. Jak sama nazwa wskazuje potrzebne będą nam tutaj tylko i wyłącznie drzwi. Dzięki temu ćwiczeniu w idealny sposób rozciągamy nasze mięśnie, zapewniamy także swojemu ciału odpowiednią giętkość.
Czytaj dalej
Rozciąganie mięśni tricepsu nad głową

Rozciąganie mięśni tricepsu nad głową

Do wykonywania tego ćwiczenia nie jest wymagany specjalistyczny sprzęt. Jest to doskonałe ćwiczenia na rozciąganie mięśni trójgłowych ramienia. Musimy uważać na to, jak często takie ćwiczenia się wykonuje, aby przypadkiem nie przeciążyć tricepsu
Czytaj dalej
Rozciąganie mięśni bicepsu przy ścianie

Rozciąganie mięśni bicepsu przy ścianie

Jest to ćwiczenie doskonałe na rozciąganie mięśni bicepsu. Dzięki niemu będziemy mniej podatni na kontuzję, a także nasze mięśnie będą bardziej elastyczne. Giętkość naszego ciała również pod wpływem takiego ćwiczenia momentalnie się zwiększy.
Czytaj dalej
Wymachy rąk -ćwiczenie na triceps z użyciem piłki fitness

Wymachy rąk -ćwiczenie na triceps z użyciem piłki fitness

Ćwiczenie to na pozór łatwe, doskonale wzmacniające nasze mięśnie trójgłowe ramienia.
Czytaj dalej
Podciąganie sztangi w opadzie

Podciąganie sztangi w opadzie

Podczas tego ćwiczenia zaangażowany jest przede wszystkim mięsień czworoboczny pleców oraz mięsień podgrzebieniowy i równoległoboczny. Ćwiczenie to idealnie kształtuje również mięśnie ramion czyli mięsień dwugłowy.
Czytaj dalej
Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

Podciąganie ciała na drążku jest ćwiczeniem idealnie kształtującym mięśnie pleców oraz w przypadku naturalnego podciągu również mięśnie bicepsów.
Czytaj dalej
Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Ćwiczenia polegające na podciąganiu ciała na drążku mają za zadanie głównie wzmocnienie mięśni pleców. Jeżeli chcemy dodatkowo wzmocnić mięsień podgrzbietowy pleców możemy podciąganie na drążku wykonywać naprzemienne z „pocałunkiem” raz jednej raz drugiej dłoni.
Czytaj dalej
Podciąganie na drążku - z szerokim uchwytem (nachwyt)

Podciąganie na drążku - z szerokim uchwytem (nachwyt)

Mięśnie pracujące podczas ćwiczenia to środkowa część pleców, oraz mięśnie przedramion i bicepsów.
Czytaj dalej
Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Wykonując klasyczne podciąganie na drążku z podchwytem, angażujemy mięśnie główne pleców, czyli mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły mniejszy i większy oraz mięsień podgrzebieniowy. W owym ćwiczeniu biorą również udział mięśnie asystujące, czyli mięśnie dwugłowe ramienia – bicepsy.
Czytaj dalej