Kategorie

Informacja

Promocje

Nogi


Przysiady standardowe

Przysiady standardowe

Ćwiczenia te wzmacniają takie mięśnie jak uda, pośladki oraz biodra.
Czytaj dalej
Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg na jednej nodze to zaawansowana odmiana martwego ciągu, dlatego przed jego wykonaniem należy dobrze opanować technikę klasycznego martwego ciągu, aby nie nabawić się kontuzji.
Czytaj dalej
Martwy ciąg z hantlem

Martwy ciąg z hantlem

Martwy ciąg jest podstawowym ćwiczeniem kulturystycznym. Osoby, które będą wykonywać po raz pierwszy to ćwiczenie proszone są o małe obciążenie. Martwy ciąg bardzo dobrze rozwija mięśnie pleców.
Czytaj dalej
Martwy ciąg ze sztangą

Martwy ciąg ze sztangą

Najbardziej podstawowe złożone ćwiczenie na kształtowanie mięśni grzbietu.
Czytaj dalej
Przysiady z hantlami

Przysiady z hantlami

Przysiad to ćwiczenie wzmacniające mięśnie nóg i pośladków. Jest to podstawowa wersja przysiadów, w której wykorzystujemy hantle do uzyskania dodatkowego ciężaru, dzięki któremu ćwiczenie jest efektywniejsze.
Czytaj dalej
Wypad w przód do klęku na jednym kolanie

Wypad w przód do klęku na jednym kolanie

Jest to ćwiczenie angażujące wiele partii mięśni z naszego ciała, a w szczególności mięśnie ud, oraz oczywiście pośladki.
Czytaj dalej