Kategorie

Informacja

Promocje

Dwugłowy (biceps)


Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku”

Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku”

Ćwiczenie angażuje do pracy mięśnie główne ramion, w tym przede wszystkim mięsień ramienny, a także dwugłowy tzw. biceps. Do wykonania ćwiczenia niezbędny są: gryf, obciążenia oraz modlitewnik. Uginanie ramion ze sztangą na „modlitewniku” najbardziej angażuje do wysiłku biceps. Ćwiczenie to jest zalecane dla osób, które marzą o szybkim wzroście tego mięśnia.
Czytaj dalej
Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem

Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem

Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem jest podstawowym ćwiczeniem , które służy rozbudowie mięśni dwugłowych ramion. Należy je wykonywać, jako pierwsze ćwiczenie każdej partii mięśni. Służy więc ono jako rodzaj rozgrzewki, która winna być wykonywana każdorazowo przed przejściem do kolejnego ćwiczenia.
Czytaj dalej
Uginanie ramion z hantlami podchwytem na ławce skośnej

Uginanie ramion z hantlami podchwytem na ławce skośnej

Jest to ćwiczenie bezpośrednio wpływające na nasze bicepsy i jego prawidłowe wykonanie sprawia, że pracują właśnie bicepsy jak i też mięśnie przedramienia.
Czytaj dalej